ZWROTY
W sklepie KITULEC SHOP masz możliwość zwrotu zamówionych produktów w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
ZWROT KROK PO KROKU
- Wypełnij i wyślij formularz zwrotu na stronie internetowej sklepu
- Zapakuj i zabezpiecz zwracane produkty przed uszkodzeniami w transporcie.
- Do paczki dodaj wydrukowany formularz zwrotu i paragon, który jest konieczny do przeprowadzenia procesu zwrotu.
- Zwrot odeślij kurierem InPost do punktu POP WAW402 ul. Modlińska 310, 03-152 Warszawa , podając nr. Tel. 882 222 171 oraz mail sklep@kitulecshop.pl
- Po wysłaniu paczki poinformuj nas mailowo o wysyłce – nie jest to wymagane, ale usprawni proces śledzenia zwrotu.
– zwrot kosztów za zwrócone zakupy wpłacamy na konto, z którego był dokonany zakup w terminie do 14 dni od otrzymania przez
nas paczki.
– zwracany produkt należy odesłać do 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
– zwrócony produkt musi do nas dotrzeć w stanie niepogorszonym, w oryginalnym opakowaniu.
– próbki perfum nie podlegają zwrotom z uwagi na indywidualne wykonanie pod klienta oraz z powodów higienicznych. Nie jest to produkt fabryczny.
– Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku dostarczania towarów zapieczętowanych, które po otwarciu opakowania nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Dotyczy to w szczególności perfum oraz innych kosmetyków, których opakowanie zostało rozfoliowane lub w inny sposób naruszone.
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty zakupione w KITULEC SHOP spełniały Państwa oczekiwania. Jeżeli jednak produkt wymaga naprawy lub posiada wady, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt mailowy:
sklep@kitulecshop.pl
Reklamacji nie podlega ścieranie się powłoki złoconej produktu, ponieważ proces ten nie jest wadą biżuterii tylko naturalnym procesem fizycznym następującym w trakcie użytkowania biżuterii.
Na proces ścierania wpływa wiele czynników w tym: częstotliwość noszenia, pH skóry, kosmetyki, perfumy, woda morska, kąpiele, środki chemiczne, środki czystości itp.
W celu wydłużenia żywotności powłok złoconych należy postępować wg wytycznych, które dodajemy jako instrukcję do każdej przesyłki, które również można znaleźć na stronie internetowej w dziale FAQ.
Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne wynikające z siły zewnętrznej lub niewłaściwego obchodzenia się z produktem – wygięcia, wymiecenia, zarysowania itp.
W celu złożenia reklamacji kupujący musi razem z produktem dostarczyć w przesyłce paragon zakupu, który otrzymał od nas w paczce z zakupionym towarem.