fbpx

ZWROTY

W sklepie KITULEC SHOP masz możliwość zwrotu zamówionych produktów w terminie do 14  dni od daty otrzymania przesyłki.

ZWROT KROK PO KROKU

  • Wypełnij i wyślij formularz zwrotu na stronie internetowej sklepu
  • Zapakuj i zabezpiecz zwracane produkty przed uszkodzeniami w transporcie.
  • Do paczki dodaj wydrukowany formularz zwrotu i paragon, który jest konieczny do przeprowadzenia procesu zwrotu.
  • Zwrot odeślij na adres: Rembrandta 4a/39 , 03-531 Warszawa  , podając nr. Tel. 882 222 171 oraz mail sklep@kitulecshop.pl
  • Po wysłaniu paczki poinformuj nas mailowo o wysyłce – nie jest to wymagane, ale usprawni proces śledzenia zwrotu.
 
 
– zwrot kosztów za zwrócone zakupy wpłacamy na konto, z którego był dokonany zakup w terminie do 14 dni od otrzymania przez 
 nas paczki.
 – zwracany produkt należy odesłać do 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
– zwrócony produkt musi do nas dotrzeć w stanie niepogorszonym, najchętniej w oryginalnym opakowaniu.
– z uwagi na dołączenie próbki zapachu do każdych zamówionych perfum zastrzegamy sobie prawo nieprzyjęcia zwrotu rozpakowanych perfum z powodów higienicznych, traktując je jako uszkodzone przez klienta. 
– rezygnacja z części produktów przy odstąpieniu od umowy, dająca docelową wartość zamówienia niższą niż kwota minimalna uprawniająca do darmowej wysyłki czyli 199 zł powoduje utratę prawa do darmowej wysyłki.
 

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty zakupione w KITULEC SHOP spełniały Państwa oczekiwania. Jeżeli jednak produkt wymaga naprawy lub posiada wady,  prosimy w pierwszej kolejności o kontakt mailowy:

 sklep@kitulecshop.pl

Reklamacji nie podlega ścieranie się powłoki złoconej produktu, ponieważ proces ten nie jest wadą biżuterii tylko naturalnym procesem fizycznym następującym w trakcie użytkowania biżuterii.

Na proces ścierania wpływa wiele czynników w tym: częstotliwość noszenia, pH skóry, kosmetyki, perfumy, woda morska, kąpiele, środki chemiczne, środki czystości itp.

W celu wydłużenia żywotności powłok złoconych należy postępować wg wytycznych, które dodajemy jako instrukcję do każdej przesyłki, które również można znaleźć na stronie internetowej w dziale FAQ.

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne wynikające z siły zewnętrznej lub niewłaściwego obchodzenia się z produktem – wygięcia, wymiecenia, zarysowania itp.

W celu złożenia reklamacji kupujący musi razem z produktem dostarczyć w przesyłce paragon zakupu, który otrzymał od nas w paczce z zakupionym towarem.