fbpx

ZWROTY

W sklepie KITULEC SHOP masz możliwość zwrotu zamówionych produktów w terminie do 14  dni od daty otrzymania przesyłki.

ZWROT KROK PO KROKU

  • Wypełnij i wyślij formularz zwrotu na stronie internetowej sklepu
  • Zapakuj i zabezpiecz zwracane produkty przed uszkodzeniami w transporcie.
  • Do paczki dodaj wydrukowany formularz zwrotu i paragon, który jest konieczny do przeprowadzenia procesu zwrotu.
  • Zwrot odeślij na adres: Rembrandta 4a/39 , 03-531 Warszawa  , podając nr. Tel. 882 222 171 oraz mail sklep@kitulecshop.pl
  • Po wysłaniu paczki poinformuj nas mailowo o wysyłce – nie jest to wymagane, ale usprawni proces śledzenia zwrotu.
 
 
– zwrot kosztów za zwrócone zakupy wpłacamy na konto, z którego był dokonany zakup w terminie do 14 dni od otrzymania przez 
 nas paczki.
 – zwracany produkt należy odesłać do 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
– zwrócony produkt musi do nas dotrzeć w stanie niepogorszonym, najchętniej w oryginalnym opakowaniu.
– z uwagi na dołączenie próbki zapachu do każdych zamówionych perfum zastrzegamy sobie prawo nieprzyjęcia zwrotu rozpakowanych perfum z powodów higienicznych, traktując je jako uszkodzone przez klienta. 

 

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty zakupione w KITULEC SHOP spełniały Państwa oczekiwania. Jeżeli jednak produkt wymaga naprawy lub posiada wady,  prosimy w pierwszej kolejności o kontakt mailowy:

 sklep@kitulecshop.pl

Reklamacji nie podlega ścieranie się powłoki złoconej produktu, ponieważ proces ten nie jest wadą biżuterii tylko naturalnym procesem fizycznym następującym w trakcie użytkowania biżuterii.

Na proces ścierania wpływa wiele czynników w tym: częstotliwość noszenia, pH skóry, kosmetyki, perfumy, woda morska, kąpiele, środki chemiczne, środki czystości itp.

W celu wydłużenia żywotności powłok złoconych należy postępować wg wytycznych, które dodajemy jako instrukcję do każdej przesyłki, które również można znaleźć na stronie internetowej w dziale FAQ.

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne wynikające z siły zewnętrznej lub niewłaściwego obchodzenia się z produktem – wygięcia, wymiecenia, zarysowania itp.

W celu złożenia reklamacji kupujący musi razem z produktem dostarczyć w przesyłce paragon zakupu, który otrzymał od nas w paczce z zakupionym towarem.